התחדש לי הערב בס"ד, 26 לעומר התשע"ח:
שהיום 26 לעומר בסימן הוי"ה:
וזה מגיע מיד אחרי שאנחנו מגיעים לנקודת הצדיק ביום ה-25 לעומר- נצח שבנצח, שזאת בחינת נקודת המרכז והיא הצדיק האמת רבנו הקדוש, שספירתו נצח שבנצח ואף רמז באומרו "ניצחתי ואנצח", ושמו גימטריה נצח =148.
כלומר- מיד אחרי שמגיעים לצדיק, מגיעים לקודשא בריך הוא. כי 25 בדיוק לפני 26, כלומר יש לעבור אצל הצדיק קודם, הוא הצינור, הוא המחבר הוא הדרך- להגיע לה' יתברך.
ויום ה-25 לעומר הוא נקודת המרכז שהכל סובבים סביבו, כפי שכתב הצדיק רבי נחמן מטשהערין זצוק"ל ומובא בספר כוכבי אור לרבי אברהם ב"ר נחמן מטולטשין. [ראו מטה]
וביום ה-26 לעומר הוא ספירת 'הוד שבנצח' והוד זו הספירה של רבי שמעון בר יוחאי, הסובבת את ספירת הנצח של רבנו.
ובספירת ההוד שבנצח, 26 זה אחדות התרין שוקין כי נחמן גימטריה 148. 1+4+8=13 (אחד) וגימטריה שמעון בן יוחאי 553 5+5+3= 13. 13+13=26, ההוד והנצח עולים גימטריה 26, והן תרין שוקין כפי שכתוב ב"פתח אליהו" "נצח והוד תרין שוקין".
ובזה תלויה כל הגאולה ע"י צדיקי האמת, כפי שאמר הרשב"י זצוק"ל על הזוהר הקדוש "בהאי חיבורא יפקון מן גלותא", וכן ידוע הדיבור של רבנו הקדוש המובא בספר חיי מוהר"ן:
"נִשְׁמַע מִפִּיו הַקָּדוֹשׁ שֶׁאָמַר שֶׁהַסֵּפֶר הַקָּדוֹשׁ שֶׁלּוֹ לִקּוּטֵי מוֹהֲרַ"ן שֶׁיָּצָא בָּעוֹלָם הוּא אַתְחַלְתָּא דִגְאֻלָּה. וְאָמַר מֵאַחַר שֶׁיָּצָא בָּעוֹלָם אֲנִי חָפֵץ מְאד שֶׁיִּלְמְדוּ אוֹתוֹ כִּי צְרִיכִים לִלְמד אוֹתוֹ הַרְבֵּה עַד שֶׁיִּהְיֶה שָׁגוּר בְּעַל פֶּה. כִּי הוּא מָלֵא מוּסָר וְהִתְעוֹרְרוּת גָּדוֹל מְאד לְהַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ אֲשֶׁר אֵין עֲרךְ אֵלָיו. אַחַר כָּךְ אָמַר בְּפֵרוּשׁ שֶׁהַלִּמּוּד בְּחִבּוּרָיו הַקְּדוֹשִׁים הוּא אַתְחַלְתָּא דִגְאֻלָּה בִּמְהֵרָה בְיָמֵינוּ אָמֵן."
שנזכה לגאולה שלמה ברחמים בזכות צדיקי האמת במהרה.
אשרינו ואשרינו ואשרינו
ובזה נביא דיבור מרבי שמואל הורביץ הקשור בעניין:
"בל"ג בעומר צריכים להיות אצל ציון הרשב"י במרון, כמו שבראש השנה צריכים להיות על ציון רבנו הקדוש באומן, כך צריכים להיות אצל הרשב"י בלג בעומר"
[כתבי רבי שמואל, קוטרס שיחות ואמרות, י']
שנזכה עם כל ישראל
נ נח נחמ נחמן מאומן 🙂
הקטן א.י.ב.א
קראו חיזוק קצר מרבי נחמן:
האדם הרחוק- יכול לעשות נחת לה' יותר מהצדיקים!
כִּי זֶה עִקַּר תַּעֲנוּגָיו וְשַׁעֲשׁוּעָיו יִתְבָּרַךְ – כְּשֶׁמַּעֲלִין
הִתְעוֹרְרוּת לְהִתְבּוֹדְדוּת לרבי יצחק ברייטער הי"ד
אֵלֶיךָ (פְּלוֹנִי בן פְּלוֹנִי) מְקֹרָבִי וְתַלְמִידִי הַיָּקָר, קוֹרֵא